Viikko 26

Erinäisten sattumusten kautta päivän jalkatreeni vaihtuikin päälle kuudentoista kilometrin kävelyyn. Tämä viikko näyttää siis tältä:

Maanantai: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:18.
+ 56min crosstrainerilla. 18.24km.

Tiistai: selkä, hauikset. Kesto: 1:20.
+ 56min crosstrainerilla. 18.47km.

Keskiviikko: jalat, vatsa. Kesto: 1:23.

Torstai: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:15.
+ 12.50km kävelylenkki. Kesto: 1:59, 431kcal, keskinopeus: 9:32min/km.

Perjantai: selkä, hauikset. Kesto: 1:16.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: 16.30km kävelylenkki. Kesto: 2:53, 568kcal, keskinopeus: 10:37min/km.

Päivän näkymiä.

Tosiaan päivän jalkatreeni siirtyi huomiselle – mikäli jalat eivät tästä päivästä ole huomenna liian poikki tai kipeät. Pidin kyllä niin rauhallisen tahdin, ettei aikana eikä jälkeenkään tuntunut mitään ja olisin varmaan helposti kävellyt toisen moisen. En ole hetkeen tuota pidempää lenkkiä tehnytkään, kivaa oli. Kaikkea jännää näkyi ja ilma oli mainio. :)

Kehitys on kyllä ollut viikon teema ja siitä koitetaan pitää kiinni ensi viikolla taas. Enempi toistoja, suurempia painoja ja hirveetä pumppia. Joo! Muuta en osaakaan tästä viikosta tai päivästäkään kertoa, joten olkoon tämä tällainen lyhyempi – kerrankin. :D Päivän ruokakuva tietysti:

Intialaisen jämät + myskikurpitsamuussin jämät. Kylläpä sopikin yhteen. Namsnams!

Nyt nappaan taas kirjan kouraan ja lueskelen. Ehkä leffaakin myöhemmin. :) Mukavat sunnuntain jatkot ja tulevaa viikkoa kanssa toivottelen!