Viikko 2

Hellurei! Täällä kirjoittelee ihan harvinaisen iloinen ihminen. Nyt on perjantaista asti ollut sellainen hirveän hyvä yleisfiilis erinäisten asioiden vuoksi. Niistä enemmän joskus kun ovat ajankohtaisia! Tietysti hyvää mieltä lisäsi eilen entisestään se, että sai jakaa hyvää mieltä edellisen postaukseni kautta. <3

Mutta niihin viikon treeneihin taas! Ja mihin tämäkin viikko jo meni?? Vasta näitä listasin!

Maanantai: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. Kesto: 1:32, keskisyke: 107, max: 152, 228kcal.

Tiistai: selkä, hauikset. Kesto: 1:44, keskisyke: 101, max: 155, 233kcal.

Keskiviikko: jalat, vatsa. Kesto: 1:50, keskisyke: 110, max: 157, 291kcal.

Torstai: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. Kesto: 1:39, keskisyke: 105, max: 152, 230kcal.

+ kävely juoksupyrähdyksillä. Matka: 7.97km, kesto: 1:27, keskisyke: 118, max: 170, 285kcal.

Perjantai: selkä, hauikset. Kesto: 1:46, keskisyke: 101, max: 157, 239kcal.

+ 0:30min crossailua. Keskisyke: 117, max: 131, 111kcal.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: jalat. Kesto: 1:38, keskisyke: 124, max: 168, 315kcal.

Torstain kävelylenkin maisemia. Ja vähän juoksentelunkin.

Hyviä treenejä viikko täynnä! Suurimpia muutoksia tuli oikeastaan jalkatreeneihin, jotain uutta liikettä ja keskiviikon treenissä jätin vatsat ryppäänä treenin loppuun, mitä en siis ole koskaan tehnyt ennen. Ne on aina ollut siellä sopivissa koloissa. Ja tänään sitten jalkatreenissä jätin vatsat kokonaan pois, sen sijaan tein vähän enempi jalkoja ja etenkin takamusta ja takareisiä! Olen pettynyt, jos huomenna ei missään tunnu, sillä olin kuolla sinne treenin keskelle. :’) Etureidet tosin ilmoittelee jo nyt itsestään. Onhan siitä treenistä jo ainakin kohta neljä tuntia!

Takaosiolle otin ekstratreeniä niin, että sidoin kuminauhan kyykkytelineen alapoikittaisrautaan kiinni ja toiseen päähän sidoin siitä lenksukan. Tuon laitoin sitten nilkan ympäri (joko molempien tai yhden kerrallaan). Mahallaan maton päälle ja siitä kantapäätä kohti peppua. Voi hyvää päivää, meinasi jo ensimmäisissä mennä takareisi kramppiin! Ekstrana tein vielä niin, että olin kontalleni, aloitusasentona kuminauhasidottu jalka suorana taakse ilmassa ja nauha kireänä. Siitä polvea vatsan alle ja päätä kohti. Tuntui ihan hemmetin hyvin takamuksessa! Olisi tietty voinut ottaa kuvia, olisi voinut olla helpompi ymmärtää kuin näitä selityksiä.. :’D Mutta tänään ei tullut otettua yhden yhtä kuvaa! Oli jotenkin niin meno päällä, että se vallan unohtui. Ehkä ensi kerralla sitten! Ja tosiaan, ei vatsoja tämän päivän treenissä. Huomenna sitten niitäkin taas. Meinasin, että toisessa jalkatreenissä voisi ne jättää pois ja tehdä ekstrana justiinsakin pakaraa tai takareittä. Tuleehan niitä silti viikkoon kolmesti. Vatsa on muutenkin sellainen, missä en näe mitään vikaa, vaan siihen olen täysin tyytyväinen. Okei, tällä hetkellä siinä on plussien aiheuttama rasvakerros päällä :D mutta normaaleissa olosuhteissa olen täysin siihen tyytyväinen! ;) Eikä se nytkään ole niin hirveä kuin se voisi tässä painossa olla. Kelpaa vielä.

Vatsaa ja olkapääpumppia viikolta.

Painohan on siis jälleen nousussa niin kuin pitääkin. 200g – 300g tulee viikossa lisää, eli ihannetahti päällä. Saa kyllä kiitettävästi syödäkin. Kuten torstaina ne yksitoista ateriaa.. :D Aerobisia kun on ottanut fiiliksen mukaan touhuun mukaan, niin huomaa kyllä, että keho huutaa ruokaa kahta kovemmin. Mutta ruoka on onneksi hyvää ja syöminen kivaa. En siis valita. ;)

Uutta viikkoa kohti sitten vaan taas! Kohta saa taas huudella, että miten voi olla jo perjantai ja miten ihmeessä taas on yksi viikko takanapäin. Mulla ois taas ruokajuttujakin, mutta täytyy nyt vähän hillitä, kun niitä on viime aikoina tullut hillitön määrä. :D Laitetaan sitten taas laajempi postaus niistä! Lisäksi ensi viikolla tulossa toivepostaus treeni -ja ravintokirjoista, mitä täällä löytyy hyllystä. Nyt sunnuntairentoilua vuorossa. On jo aikakin. :)

11 vastausta artikkeliin ”Viikko 2”

  • Mie tässä suunnittelen tässä huomiseks jaloilleni killeritreeniä, ja onneks satuin lukemaan siun kuminauhavinkit ;) Jos vain löydän salilta jonkun tuohon tarkoitukseen sopivan kumpparin, niin testiin lähtee! Onneks ei oo pitkä matka kotiin vaikka takareidet kramppaisivatkin ;)

    Ihanaa alkavaa viikkoa, mitä kaikkea se sitten tuokaan mukanaan! <3

    • Mä olen kyllä varma että siihen oisi olemassa jokin laitekin, mutta köyhä kotitreenari kehittää omia virityksiä! :’D Eniten se tapa muistutti tämmöistä jotain:

      http://4.bp.blogspot.com/-kbWZw9Jmg0Q/T8cVyuJkHUI/AAAAAAAADlA/A7tJgk_hrcI/s1600/IMG_4186.JPG

      Paitsi tietty se viimeinen osa, jossa olin kontilleni, mikä tuntui sitten menevän suoraan pakaraan. Eli just sinne minne pitikin! ;)

      Tsemppiä killerijalkatreeniin, semmoset treenit on PARHAITA! Justiinsa kun ei melkein meinaa kotiin (tai lattialta) ylös enää päästä! ;) Ja mukavaa viikkoa muutenkin tietysti! <3 Mulla on ehkä astetta jännempi viikko eessä. Hih! ;)

  • OIs mielenkiintosta saada jossakin vaiheessa kehityspostauksen :) eli siis sentein ja kuvin lihasten kasvut :)

  • Kiitos tästä inspiroivasta ja motivoivasta blogista, Heidi! Aina kun luen tätä blogia, niin alkaa tulla kunnollinen ja _terve_ treenausfiilis :) Tän blogin avulla oon saanu elämään uutta intoa ja paremman asenteen muiden ihmisten negatiivisiin kommenteihin! Kiitos, Heidi.

    T. Entinen 16-vuotias anorektikkopoika

    • Kiitos itsellesi kommentista! Mahtavaa, jos olet täältä saanut tervettä treenausfiilistä ja mikä ehkä parasta, kykyä suhtautua negatiivisiin kommentteihin eri tavalla kuin ennen! :) Hienoa! Pidä tuosta kiinni! ;)

Kommentointi on suljettu.