Viikko 16

Kevyen viikon yhteenveto seuraavassa:

Maanantai: lepo.

Tiistai: olkapäät, ojentajat, vatsa + kyljet. Kesto: 1:24, keskisyke: 105, max: 148, kulutus: 209kcal.
+ 5.05km kävelylenkki. Kesto: 54min, keskisyke: 112, max: 137, kulutus: 169kcal.

Keskiviikko: lepo.

Torstai: selkä, hauikset, vatsa. Kesto: 1:24, keskisyke: 109, max: 152, kulutus: 227kcal.
+ 9.05km kävelylenkki. Kesto: 1:36, keskisyke: 114, max: 137, kulutus: 293kcal.

Perjantai: 16.22km kävelylenkki. Kesto: 2:52, keskisyke: 115, max: 148, kulutus: 506kcal.

Lauantai: 9.28km kävelylenkki. Kesto: 1:44, keskisyke: 99, max: 137, kulutus: 231kcal.

Sunnuntai: jalat, vatsa. Kesto: 1:20, keskisyke: 114, max: 163, kulutus: 231kcal.
+ intervallit crosstrainerilla. Kesto: 23min, keskisyke: 147, max: 182 (!!), kulutus: 131kcal.

Wohoo! Tänään nostelin jalkatreenin jälkeen sen sykkeenkin sieltä aika raivolla ylös. Kyllä se nähtävästi nousee kun AIVAN P*RKELEESTI sitä nostaa. :D Tein siis intervalleja crossarilla, kaksi minuuttia takaperin ja minuutti täysillä normaalisti, eli eteenpäin, x 7. Viimeinen nopea osio kesti kaksi minuuttia ja siinähän tuo sykekin kiipesi kivasti. :) Eli on se sieltä mahdollista ainakin nostaa, mutta sanoisin, että aika kovin pitää töitä tehdä. Tein jalkatreenin identtisenä viikon takaisen kanssa, ja tämän päiväinen vei vain minuutin enemmän, joten näitä on helppo verrata keskenään. Viikko sitten oli jo alhaiset sykkeet ja keskisyke oli silloin tässä treenissä 122. Tänään se oli 114.

Intervalleja.

Päädyin tänään ottamaan yhden Questin protskupatukan päivittäiseksi syömiseksi ja se korvaa yhden rahkan. Tämä siitä syystä, että saan tällä rasvat hieman ylemmäs (pähkinät), suolaa hieman ruokavalioon lisää (merisuola) ja kuitua lisää vatsalle (n. 17g per patukka). Tällä ratkaisen helpoiten, ainakin osittain, tämän hetkiset kolme suurinta ongelmaa, jotka kaikki saattaa osaltaan vaikuttaa nyt kehon epätasapainoon. Toivon, ettei tuon yhden patukan sisältämä maissimäärä aiheuta mitään sivuongelmaa. Seuraamme tilannetta. En tosiaan ole niitä aikoihin syönyt vain yhtä päivässä (silloin kun niitä söin), joten en ihmettele mahdollisia ongelmia, joita silloin tuli. Yksi on ollut aikoinaan sopiva määrä.

Tänään kyykättiin syvälle.

Ensi viikolla on edessä sitten taas normaalit treenikuviot ja olen ihan innoissani. En sitten millään jaksaisi enää vaan olla! Nuo täysilepopäivät oli päälle ja kropalle hirveän raskaita, kun sitä on niin tottunut liikkumaan. Kyllä liikunnasta saa vaan energiaa aivan hirveästi koko päiväksi. Mä olin noina päivinä ihan naatti ja totaalinen tyhjäpää, kun en liikkunut. :)

Kokeilin tänään tuota russian twistiä ensin niin, että otin levyn rinnalle, mutta tuo on niin iso, että en mä pystynyt liikkumaan siten ollenkaan. :D Tein sitten noin, että kyynerpäät pysyi kyljissä kiinni, jotta ei ottaisi käsille niin paljon. No, se otti käsille, mutta eri paikkaan. En sitten tiedä kumpi on parempi. :D

Semmonen viikko se kevyt viikko sitten oli. Tunteja tuli liikunnan muodossa aika paljon ollakseen kevyt viikko, kun 12 näyttää heiaheia. Mutta punttitreeneistä tämä olikin kevyt ja niitä kertoja kertyi se kolme = kerran koko kroppa läpi. Katsotaan kuinka kovin sattuu huomenna jalkoihin, kun niiden treenaamisesta oli se viikon tauko. Apuaahh..

Hyvää viikkoa kaikille!

2 vastausta artikkeliin ”Viikko 16”

  • Noi siun vatsalihakset on kyllä niin jumalaiset.. :D Aina tulee enemmän tuijotettua siun pyykkilautaa ku luettua mitä kirjotat. Hyvänä tavotteena itelle!

Kommentointi on suljettu.