Viikko 10

Vaihteeksi yksi henkisesti raskas viikko takana, mutta näillä nyt mennään vähintäänkin jonkin aikaa. Oikeastaan liikunta onkin se, mikä pitää järjen päässä tällä hetkellä, vaikka sitä ei ehkä ihan jättisuurella intohimolla tee. En siis kuitenkaan missään tapauksessa jättäisi väliin. Sitten kun jää treenitkin tekemättä niin sitten kuules menee ihan todella huonosti. Eli hyvinhän täällä pyyhkii. :D Treeniviikko paketoitiin tänään jalkatreenillä ja sinetöitiin äskeisellä ruoka-annoksella. :’)

Maanantai: lepo.
Tiistai: jalat, vatsa. Kesto: 1:25, keskisyke: 133, max: 172, kulutus: 320kcal.
Keskiviikko: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. Kesto: 1:14, keskisyke: 126, max: 161, kulutus: 241kcal.
+ 5.15km kävelylenkki, kesto: 56min, keskisyke: 118, max: 144, kulutus: 182kcal.
Torstai: selkä, hauikset. Kesto: 1:08, keskisyke: 119, max: 168, kulutus: 203kcal.
+ crossailua, kesto: 40min, keskisyke: 139, max: 164, kulutus: 201kcal.
Perjantai: vatsa. Kesto: 1:02, keskisyke: 129, max: 169, kulutus: 238kcal.
+ crossailua, kesto: 30min, keskisyke: 142, max: 172, kulutus: 159kcal.
Lauantai: lepo.
Sunnuntai: jalat. Kesto: 1:16, keskisyke: 129, max: 169, kulutus: 284kcal.
Nesteinen on, mutta olkoon nyt sitten tämän(kin) kerran. Lonkkaluut tosin törröttää jo enkä yhtään tykkää.
Mutta olkoon nekin nyt tämän(kin) kerran.
Ihan oli sellainen olo, että olisi ollut jotenkin hirveän vähän treenejä tähän viikkoon. Mutta onhan tuossa yhtä jos toista. Lihasryhmiä ei tullut treenattua kovin useasti, mutta kaikkea muuta sitten joukkoon mahtuukin. Perjantain vatsapäivä tuntuu edelleen oikein hienosti. :D Oiskohan koskaan ollut vatsalihakset niin kipeinä. Perjantaina iltapäivällä alkoi jo tuntua ja yöllä ei kylkeä käännettykään ihan tuosta vaan. Vastaisuudessakin pitää kyllä välillä tehdä oikein omana treeninään noita, sen verran hauskaa se loppujen lopuksi oli.
Viikkoon mahtui kaksi lepopäivää, kun pakko oli maanantaina lepäillä, kun viime viikkoon ei sitten mahtunut yhtä ainuttakaan lepoa. Toinen oli myös pakko ottaa eiliselle, koska jalat meni ihan tukkoon mun crossailuriehumisista, kun kaiken työn niillä jaloilla teen siinä ja raskaalla vastuksella se on aikamoista lihaskuntotreeniä. Pikkasen hapotti eilen etureisiä. Tänäänkin vielä tuntuu sen verran, että päivän jalkatreenissä keskityin enemmän tuonne takaosioon. Tulikin veivattua kunnolla! (ja tätä ei sitten kukaan ajattele kaksimielisesti)
Syötyä tuli tänään kanssa oikein hyvin vatsantäydeltä (verrattuna eiliseen kun ruokailut ei taas olleet mielessä ensimmäisenä). Uunilanttuja taas ja kasvissössöä kaveriksi. :D Siinä on sitä marrow -kurpitsaa, sipulia, kirsikkatomskuja ja pinaattia + tuoreyrtit ja mausteet. Namnam.
Vähän harmittaa kun kelit muuttui aika radikaalisti. Tänään on maassa jo lunta taas, ihme touhua. Kylmä ilma tuli Skandinaviasta ja tämä lumi kuulemma sitten Siperiasta. Pitäkää kelinne hei. :D Viime viikolla mentiin +20 asteen keväisissä fiiliksissä pitkin peltoja ja nyt on ollut niin koleaa ettei ole viitsinyt mennä ulos ollenkaan itseään syväjäädyttämään ja kastelemaan. No, onneksi on noita liikuntavaihtoehtoja sisälläkin, vaikka en mä siellä ulkona liikunnan vuoksi tosin edes kävele.
Nyt jatkuu leppoisa sunnuntai ja huomenna taas riehutaan heti aamusta punteilla!

4 vastausta artikkeliin ”Viikko 10”

  • Kyllä tuossa Heidi kuule treeniä on ihan tarpeeksi! Joskus vähemmän on enemmän :)

    Ja mä niin fanitan noita sun ruokakuvia! Nams!

    • Onhan siinä. Sitä on vaan vielä tottunut siihen, että kaksi kertaa koko kroppa läpi viikossa. Nyt ei ihan enää olla siinä. Ja se on kyllä vaan hyvä ja näinhän mä tosiaan suunnittelinkin. :)

      Mä en noista ruokakuvista niin tiiä, mutta ruoka oli kyllä hyvää! ;)

  • Oi että kun näyttää herkulliselle annokselle! Terveisin dieettiläinen, jolla kuola valuu…

Kommentointi on suljettu.