Viikko 1

Viime viikosta taas vasta tänään, sillä eilen tein jälleen illalla jalkatreenin, jonka sain päätökseen taas kahdeksan aikoihin. Aamupäivä/päivä meni ajellessa, käytiin mm. katsastamassa tulevia vaellusmaastoja, ja hyvälle näyttää! Tuossa lähellä on suhteellisen kiva vuoristo, sumuisine metsineen, joten sinne on ehdottomasti mentävä jossain kohtaa vaeltamaan. Kunhan trigger -kivut helpottavat. Tällä hetkellä juilii kävellessäkin, joten vaelluslenkki olisi liian tuskallinen. Mutta siinä se vuoristo pysyy kyllä paikallaan, että ehtii sinne myöhemminkin. :D

Mutta se viime viikko:

Maanantai: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. 1:30min, keskisyke: 113, maksimi: 147, 248kcal.
+ 0:30min crossailua, keskisyke: 132, maksimi: 145, 148kcal.

Tiistai: selkä, hauikset. 1:52min, keskisyke: 104, maksimi: 152, 254kcal.

Keskiviikko: jalat, vatsa. 1:57min, keskisyke: 116, maksimi: 164, 333kcal.

Torstai: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. 1:46min, keskisyke: 111, maksimi: 153, 269kcal.
+ 0:30min crossailua, keskisyke: 123, maksimi: 131, 112kcal.

Perjantai: selkä, hauikset. 1:32min, keskisyke: 106, maksimi: 148, 223kcal.
+ 1:02min kävelyä, 4.41km, keskisyke: 104, maksimi: 139, 169kcal.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: jalat, vatsa. 2h, keskisyke: 120, maksimi: 168, 370kcal.

Jalkapäivänäkin voi pullistella haboja. Pumpiton kuva siis. Ja hyvä on valaistus treenihuoneessa.

Viikko oli kiva. Olkapäätreenit ja hauistreenikin otti kipeää triggereiden vuoksi. Suhteellisen hyvin sai kuitenkin tehtyä, tavalla tai toisella. Jalkatreenit tuli tehtyä illalla ja tehoja oli enempi. Keskiviikon treeniin verrattuna sunnuntaina sai lisäillä painoja/toistoja tuli enemmän. Pienellä raivolla pörhälsin menemään ja siitäkös sai uutta puhtia! ;) Kyykyssä lisäsin suureen painoon viisi kiloa tankoon ja pienemmällä painolla tehtäviin lisäkyykyttelyihin tuli toistoja viisi lisää per sarja.

Perjantain selkätreeni tuntuu vieläkin. :D Meni ehkä paremmin perille kuin ikinä. Olen tangolla tehnyt kulmasoutua, mutta asento aina kärsii viimeistään loppua kohden. Toiset olen tehnyt 90° kulmassa, toiset pystymmässä. Mutta tuo 90° kulma on ollut aika haastava. Googlettelin hieman, että mitä isot pojat pakkiksella pitävät parhaana tapana ja millaisia vinkkejä siellä on antaa. Selkeästi eniten kannatusta sai nimenomaan tuo kulma ja asentoon eräs antoi vinkiksi, että ’kun tulee sellainen homofiilis, asento on todennäköisesti kohdillaan.’ :D Koitin sitten tätä. Painoa ei tarvinnut edes tangosta pudottaa (vaikka siihenkin varauduin). Homofiiliksestä en osaa näin naisena sanoa, mutta takapuolta selkeästi taakse ja yläkroppa pidetään juurikin täysin paikoillaan, rauta nousi hitaasti ja nimenomaan selällä. Ihan älyttömän hyvä tuntuma. Jo perjantai-iltana oli selkä ihan murjotun oloinen. Päivittäinen hieronta sai ihan uusia tuntemuksia aikaan! Auts.

Loppuun sekalaisia ruokakuvia viimeajoilta.

Mukavaa viikonalkua kaikille!

10 vastausta artikkeliin ”Viikko 1”

Kommentointi on suljettu.