Varoitus: kyykyt saattavat aiheuttaa lempifarkkujen kutistumista

Kyykyttelin tänään kolmella tapaa; split squat (3×12), takakyykky (3×12) ja syväkyykky (3×12). Sen lisäksi leg curl on ball totaaliseen uupumukseen asti (3×50) ja vatsat (voimapyörä + russian twist) ja kyljet (side bend) päälle.

Split squat ja aamunaama.

Treeni oli loistava. Hiki virtasi ja vähän taisi lennelläkin sinne tänne. Teki höpöä päästä pitkästä aikaa (viikon tauon jälkeen) jalkojen kimppuun! Hyvin ottivat vastaan treeniä ja tuota ennen tuli tietysti taas rullattua huolellisesti jalat joka suunnasta + lämmiteltyä hyvin crossarilla. Ja hyvin tuli syötyä tietysti kanssa. ;)

Loitontajat/pakarat kuminauhalla otin nyt tänään ainakin pois. Se kuminauha on vielä(kin) liian uutuudenkireä ja siksi sillä tekeminen on sellaista puoliksi riuhtomista. Ja sitähän pystyy riuhtomaan vaikka kuinka pitkään ennen kuin alkaa tuntua, joten se on vähän liian aikasyöppö, eikä niin tehokas tuon vuoksi muutenkaan, että viitsisi sillä riehua. Syväkyykkyä siis tilalle. Vain pienellä painolla, jotta meni alas asti, kun alla oli jo pari erilaista kiduttavaa kyykkyä muutenkin. :) Treeniin kulutin aikaa tunnin ja yksitoista minuuttia. Nyt jo vähän koskee. <3

Tänään piti (sai) taas laittaa farkkua jalkaan ja se alkaa olla näiden rokkipöksylemppareideni kohdalla sellainen suoritus, että saisi palkkarin vetäistä perään. :D Meinaa melkein pysähtyä jo siihen polvien kohdalle ja ylös asti saaminen on pienen työn ja tuskan takana. Ja sen jälkeen saa ähistä ja puhista, että jalat ylipäätään taipuu.

Mitään sukkia ei tuossa vaiheessa voi enää laittaa päälle/ottaa pois, ja kenkien jalkaan laittaminen on oma projektinsa myös. Onneksi on bootsit, jotka sujahtavat jalkaan puoli-itsestään, mutta se jalan nostaminen niihin tapahtuu käsiavun kautta. :D Sitten istahdat autoon ja suusta pääsee vaan ÖÖÖÖÖHHHH kun et meinaa mahtua pöksyihisi. Ne niin on kutistuneet. Ennen niin mukavat pöksyt on muuttuneet kinnaaviksi, puristaviksi. Mutta kyllä ne vielä menee, en suostu luopumaan, en vielä!

Että ajattelin vain varoittaa. Kyykyt kutistaa farkkuja. Samoin muuten olkapäätreeni kutistaa takin hartialeveyttä ja habatreeni niiden käsivarsitilaa. Vaarallista tämä treenaaminen.

6 vastausta artikkeliin ”Varoitus: kyykyt saattavat aiheuttaa lempifarkkujen kutistumista”

  • Joo hei mä oikeasti pelästyin, kun mun syystakki oli hirveän tiukka olkapäistä ja rinnan kohdalta. No nyt naurattaa jo. Vähän. :D Kai pitäis olla vaan tyytyväinen?
    Noilla kyykkäilyillä uusien rokkipöksyjen osto kyllä edessä! ;) Toivottavasti löytyy yhtä mageet. Muistelen, että farkkujen osto on aikas hankalaa – ainakin oli aina allekirjoittaneelle silloin joskus kun vielä käytin. :P

    • Hihii, mulle kävi samoin yhden takin kanssa, jota en ollut hetkeen käyttänyt. :D Ne mystisesti kutistuu! Mutta tyytyväinenhän sitä pitää ehdottomasti olla. Vaikka tietty vähän surettaa, jos lempparivaatteet jää pieniksi.
      Mulla on onneksi tuo farkkukaappi pullollaan erilaisia vaihtoehtoja, ei varmaan tartte kaupoille lähteä tästä seuraavaan viiteen vuoteen ainakaan vielä. :D Mutta nää on lempparit ja sitä ei korvaa mitkään toiset. Snif. Ja silti tavallaan aika kivaa! ;)

  • JEP!! Mutta hyvä tietää mistä se johtuu, tuleeha aika noheva fiilis ku farkut ei mahdu ku on niin isot lihakset, hehhehhee ;)

Kommentointi on suljettu.