Treeniviikko

Viime viikon treenit.

Maanantai:
Ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet

Kesto: 1:09
Keskisyke: 110
Maksimisyke: 155
Kulutus: 291kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 134
Maksimisyke: 149
Kulutus: 263kcal

Tiistai:
Selkä, hauikset, vatsa

Kesto: 1:25
Keskisyke: 116
Maksimisyke: 169
Kulutus: 399kcal

Keskiviikko:
Jalat, vatsa

Kesto: 1:30
Keskisyke: 123
Maksimisyke: 169
Kulutus: 479kcal

Torstai:
Ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet

Kesto: 1:18
Keskisyke: 116
Maksimisyke: 161
Kulutus: 371kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 137
Maksimisyke: 150
Kulutus: 272kcal

Perjantai:
Selkä, hauikset, vatsa

Kesto: 1:31
Keskisyke: 114
Maksimisyke: 166
Kulutus: 413kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 138
Maksimisyke: 164
Kulutus: 289kcal

Lauantai:
Lepo

Sunnuntai:
Jalat, vatsa

Kesto: 1:30
Keskisyke: 118
Maksimisyke: 166
Kulutus: 446kcal

Hyvin perinteinen treeniviikko. Kaikki sujui ennakkosuunnitelmien mukaisesti. Pieniä muutoksia tein ohjelmiin, esimerkiksi otin tämän liikkeen mukaan toisellekin päivälle, kun siihen yhtäkkiä tykästyin todella kovin. Tein sillä heti uuden ennätyksen, 15kg 2×40. Sunnuntain treenin aloitin KUUDEN MINUUTIN HOOVERILLA. Siinä siis myös uusi ennätys! Aiemmin tehnyt viisi minuuttia maksimissaan ja siihenkin tainnut pystyä kahdesti. Aloin myös tehdä hoovereita perinteisen lisäksi näin. Paransin toki suorituksiani jälleen muillakin osa-alueilla kuin vatsoissa.

Torstain treenin pystypunnerruksia aloittaessa luulin hetken aikaa olevani supervahva, kun paino nousi kevyesti kohti kattoa ja toistomäärät olivat ennenkuulumattomia. Kunnes tajusin, että nostelin kahta kiloa liian kevyttä punttia.. Viikon maksimisyke näyttää jääneen (ehkä ensimmäistä kertaa?) alle 170. Tämä ei suinkaan kerro siitä, että olisin suorittanut treenit laiskuudella, vaan se kertoo kuntoni kohentumisesta.

Viikkoon mahtui myös hellepäiviä, jotka vietin täällä Saksassa aloittamani
perinteen mukaisesti tähän tyyliin..