Treeniviikko 44

Maanantai: selkä, hauikset. Kesto: 1:07.
+ 40min crossailua.

Tiistai: jalat, vatsa + kyljet. Kesto: 1:11.

Keskiviikko: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:15.

Torstai: lepo.

Perjantai: jalat, hauikset. Kesto: 1:19.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:12.
+ 40min crossailua, 14.26km.

Torstain pakkolepopäivästä huolimatta treeniviikko ansaitsee ison peukun! Jokainen tehty treeni on ollut hyvä tai loistava. Tänään kruunasin touhun laittamalla päivän treenissä ennätyspainot maaten (ja mutkatangolla) tehtävään ranskalaiseen punnerrukseen. Kilot nousivat 16kg -> 18,5kg ja ennätyspainoilla tuli nätit 2×10 toistoa. Ensimmäinen sarja meni vielä kuudellatoista.

Mulla tulee aika harvoin näitä ennätyspainoja missään, kun olen alkujaan tehnyt pitkälti riuhtomalla. :D Tarkoittaa sitä, että muutamissa liikkeissä on ollut käytössä jo ajat sitten suuremmat painot kuin mitä nyt. Nyt olen oppinut tekemään vähän nätimmin. ;) Siksi nämä onkin erityisen hienoja hetkiä, kun saa jossain liikkeessä ihan oikeasti ennätyspainot kehiin. Varsinkin tuossa liikkeessä, minkä kanssa tappelen muutenkin vähän väliä, kiitos irtoilevan lapani.

Ruokalautaselle nakkasin tänään uunitettujen parsakaalien lisäksi pannulla paistettua sipuli-kirsikkatomaatti-vihreä papu-mitälietä. Namnam joka tapauksessa! Mies nuoli lautasen. Se on aina hyvän ruoan merkki. :)

Olen nyt tarkoituksella vähentänyt koneella viettämääni aikaa (myös blogien lukemista), joten kommentteihin vastaamiseenkin tulee monesti viivettä. Ei siis pidä ihmetellä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun uusi postaus lävähtää eetteriin, vastaan aiempiin kommentteihin, jos semmosia ylipäätään on. Nyt kuitenkin uutta viikkoa kohti, hyvää semmosta kaikille!

2 vastausta artikkeliin ”Treeniviikko 44”

Kommentointi on suljettu.