Treeniviikko 42 ja ruokakuvia

Hellurei! Nyt täytyy olla sitä mieltä, että viikko on mennyt aivan tosi nappiin. Kaikki treenit on olleet hyviä ja kaikki on tehty, mitä pitikin tehdä. Tältä se sitten näytti:

Maanantai: selkä, hauikset. Kesto: 1:07.
+ 6.40km kävelylenkki. Kesto: 1:06, keskisyke: 111, max: 142, keskinopeus: 10:23min/km.

Tiistai: jalat, vatsa. Kesto: 1:14.

Keskiviikko: ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet. Kesto: 1:22.
+ 40min crossailua, 14.15km.

Torstai: selkä, hauikset. Kesto: 1:09.

Perjantai: jalat, vatsa. Kesto: 1:13.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:20.
+ 40min crossailua, 14.05km.

Tukka oli pois päästä pari päivää värjäyksen vuoksi.

Jokaisessa treenissä on kivasti tullut kehitystä ainakin jossain tietyssä liikkeessä ja se on aina iloinen asia, kun huomaa olevansa vahvempi kuin viimeksi. :) Treenit on nyt vihdoin muutenkin muotoutuneet tietynlaisiksi liikkeineen ja järjestyksineen, joten niitä ei tarvitse enää joka päivä ihmetellä, että mitäs sitten tekisi. Tehokkuuskin nousee potenssiin kymmenen, kun on selkeä kaava, millä tekee jokaisen treenin. Ei tarvitse hukata energiaa mihinkään ihmettelyihin, vaan voi keskittyä oleelliseen.

Tänään treenautin olkapäät ja ojentajat, sekä vatsan. Pari kuvaa tämän päivän treenistä alla.

Ojentajapumppia ja vatsassakin vielä onneksi jotain näkyy. Pehmeyden lisäksi. :)
Perusmeininki. :D Eli vatsarutisrullautuksia!

Eikä ole vieläkään näkynyt migreenejä. Olen aika vapaasti tällä viikolla syönyt kaikenlaista, jopa sitä sipulimaustetta muutamana päivänä ruoan kanssa, josta olin jossain kohtaa täysin varma, että on aiheuttanut migreenini. Samoin olen laittanut sipulia muutenkin ruokaan parina päivänä. Oikeastaan vasta tällä viikolla on vapautunut ajattelemasta aina sitä, että tästä ja tuosta voisi tulla migreeni. Nyt vaan syö vaikka mitä, eikä enää jännitä laisinkaan. Seitsemän viikkoa siihen meni. :) Itseasiassa seuraava jännityksen aihe on vasta sitten, kun Q10 ja B2 loppuvat, joita olen tässä popsinut (isosti) migreeneitä estämään. Toisia on purnukassa kuusikymmentä pilleriä, toisia sata. Vielä hetkeksi riittää. Harmi, että Q10 on aika hirvittävän kallista tavaraa, sitä tulisi syötyä varmaan muutenkin, oli migreeneitä tai ei. Ilmeisen hyödyllinen monella tavalla. Mutta niin, migreenithän kyllä loppuivat jo ennen kuin sain edes hankittua näitä pillereitä, joten ei pitäisi tapahtua mitään kun nuo loppuvat.

Ja sitten läjäytetään ruudulle jokunen sapuskakuva viikolta, kun niitä ei ole postauksiin liiemmin laiteltukaan.

Porkkanaa, kaalia, herkkusieniä, paprikaa.
Parsakaalia uunissa ja papuja.
Valkosipulinen porkkanasipulisosekeitto.
Kaalia, sipulia, soijarouhetta, tomaattimurskaa.
Jäätävä annos salaattia, päällä uunitetut parsakaalit ja vähän kasvissopan jämiä.

Makoisaa uutta viikkoa! Muistakaa kyykätä ja syödä paljon. ;)

6 vastausta artikkeliin ”Treeniviikko 42 ja ruokakuvia”

  • Vitsi nää sun ruokakuvat on jotenki tosi kivoja :D Muiden blogeissa en niistä kamalasti välitä.

  • okei, juu sori sitten kun taas kysellään! :D vaikka luen blogiasi säännöllisesti niin silti näköjään jää jotain huomaamatta..

    siksi lähinnä vaan kyselin kun itsekin vain hyvin harvoin sitä treenaan.

    • Ei suinkaan tartte pahoitella! :) En kuitenkaan odota, että jokainen lukisi jokaisen postauksen jokaisen kommentin. :D

      Lihastasapainon nimissä kannattaa tietysti treenata jokaista lihasryhmää, mutta jos ei pysty tai vaan tahdo, niin jokaisen oma asiahan se on. Mulla varmaan menisi vielä (jännitys)niskakin huonompaan kuntoon, kun rintalihakset vetäisivät ryhtiä enempi ja enempi eteen. Ja tosiaan vaikka mä pystyisinkin treenaamaan nykyään rintaa (en ole kokeillut aikoihin), niin kyllä se loppuisi jo parin viikon treenien jälkeen siihen, että lihasten rajat näkyy selvästi ja minitisseistäni tuli ihan hassut. :DD Niin rasvaton tuo mun yläkroppani, ettei siihen vaan semmoset lihakset sovi. Itse en niin pidä niitä kauniina (itselläni). Ja tää on ihan testattu juttu. :D

Kommentointi on suljettu.