Treeniviikko 33

Jalkatreenin myötä on tämäkin treeniviikko laitettu pakettiin ja tältä se näytti:

Maanantai: vatsa, selkä + kyljet. Kesto: 1:12.
+ 40min crossailua, 13.50km.

Tiistai: hauikset, ojentajat, olkapäät. Kesto: 1:23.

Keskiviikko: jalat. Kesto: 1:15.

Torstai: lepo.

Perjantai: vatsa, selkä + kyljet. Kesto: 1:10.
+ 40min crossailua, 13.45km.

Lauantai: hauikset, ojentajat, olkapäät. Kesto: 1:07.
+ 40min crossailua, 14.05km.

Sunnuntai: jalat. Kesto: 1:01.

Eiliseltä. Tänään ei onnistuneita otoksia millään vaan ollut. :’)

Näiden treeniviikkojen yhteyteen on sattuneista syistä ilmestynyt jonkinlainen migreenilaskurikin, joten todetaan taas, että kaksi niitä mahtui tälle viikolle. Noiden kahden myötä tuli myös kuluneeksi kuukausi kun alkoivat, ja kaksitoista niitä siihen kuukauteen mahtui. Toivotaan, että nyt ollaan triggeristä jyvällä! Tuo vaatii vielä vähän selvitystä ja sitten testausta. Treenien puolesta viikko oli hyvä, yleisfiilis kuitenkin lievästi väsynyt. Lihaskireydet ja migreenit oli siihen varmasti osallisena. Nyt rullailen muutaman kerran päivässä tuota rintaa ja selkää auki ja se tuntuu myös auttavan tuohon kaulan kuristukseen aina hetkellisesti. Meni muuten rullaamisen johdosta kivasti mustelmille tuosta rinnan puolelta! Ensimmäistä kertaa on päässeet työn alle rullailun merkeissä myös nuo mun latsien kamalat trigger -pisteet ja kyllä siinä melkein itku tulee. Yyyhh kun tekee kipeää.

Tämmöstä oon kanssa lukenut, kun hyllyssä on jo jokusen vuoden ollut,
 ja aika paljon jo oppinut uutta.

Syödä on saanut kaksin käsin ja ei vaan riitä, kun samaan tahtiin saa karsia pois (koska migreeni tai koska yliherkkyys). Noooo, jos nyt se tuorein oivallus tosiaan osuisi oikeaan, niin saisin syödä pitkälti mitä vaan, niitä banaaneitakin! :’) Ja kahvia saisin kanssa taas juoda. Tällä kertaa ei tullutkaan vieroituspäänsärkyä. En tosin ehtinyt juomaankaan kuin viisi päivää ja pelkästään aamukahvit. Ei siihen keho vielä ehtinyt koukuttua. Mieli sitten taas kyllä halajaa kaffetta! Mielellään niin kuin HETI. :D No, ootellaan nyt, että saadaan testattua tuo yksi. Pitää salapolisoida (on se sana) sitä ensin paremmin ja rakennella aikajanaa. :)

Ruokalautasella oli tänään eiliset riisijämät (herkkusieniä ja parsakaalia seassa) ja myskikurpitsamuussia taas. Tällä kertaa tein sen purkilliseen rahkaa + loraukseen maitoa, kun jogurttia ei oltukaan osteltu ruoanlaittoa varten tällä kertaa. Omastanihan en luovu. :D Hyvin toimi tosiaan rahkaankin, mutta vaati sen maitolorauksen sinne, kun oli tietysti paljon tönkömpää tavaraa kuin jogurtti. Ehkä lempparein tuonne sekaan on ollut soijajogurtti, siitä tulee sellaista silkkisen pehmoista. <3

Ensi viikolla odotettavissa vähän jotain lääkärimeininkiä, mutta ei mitään tuloksia vielä hetkeen. Lisäksi se yksi asia mikä vaati soittoa Suomeen, josta vihjailin jo ajat sitten, saattaa ratketa tulevalla viikolla. Odottelen kirjettä ensi tai seuraavalla viikolla saapuvaksi. Toivottavasti migreeneitä ei ole luvassa tulevalle viikolle muuta kuin provosoituna ja saataisiin tämä asia purkitettua jo, en mää jaksa enää. Kun ei niitä euforioitakaan ole enää kohtauksen jälkeen tullut. :D Ei tartte tulla sitten ollenkaan! Kaksitoista yhteen kuukauteen kuulostaa aika suurelle määrälle. Palaillaan toivottavasti tämän asian tiimoilta mahdollisimman pian ja toivotaan, että pääsen kertomaan keksineeni triggerini. :)

Rentouttavaa sunnuntain jatkoa ja mitä parhaudellisinta tulevaa viikkoa!

4 vastausta artikkeliin ”Treeniviikko 33”

Kommentointi on suljettu.