Treeniviikko 2

Tämän sunnuntain treenit eivät menneet enää ihan niin kuin piti, siitä koosteen jälkeen.

Maanantai: selkä, hauikset. Kesto: 1:02.
+ 40min crossailua, 15.30km.

Tiistai: jalat, vatsa, kyljet. Kesto: 1:15.

Keskiviikko: ojentajat, olkapäät, vatsa. Kesto: 1:07.

Torstai: selkä, hauikset. Kesto: 1:02.
+ 5.13km kävelylenkki. Kesto: 58min, keskisyke: 113, max: 140, keskinopeus: 11:18min/km.

Perjantai: jalat, vatsa. Kesto: 1:20.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: 40min crossailua, 14.80km.

Ainoa käyttämätön kuva tältä viikolta, kun uusia ei tänään tullutkaan. Keskiviikolta tämä.

Tänään tosiaan jäi punttitreenit välistä. Taas oli se aika kuusta, että sai mussuttaa särkylääkkeitä heti aamusta. Mun ei tartte montaa ottaa, että tulee jo pöhnäinen olo ja sitten kun joudun ottamaan joka tapauksessa useamman, niin pöhnä on taattu. En lähde tuossa olossa nostelemaan puntteja, vaikka mieli ehkä tekisi. En koe sitä kovin turvallisena, ellei keventäisi reilusti, ja vasta viime viikolla mentiin koko viikon edestä kevennetysti, joten eipä houkutellut ei. Jätin siis väliin kokonaan, vaikka itse kivun sainkin sentään suhteellisen hyvin hallintaan. Ihan täysin treenaamatta en tahtonut olla, vaan suht rauhallisesti tuli crossailtua. Kävelylle oisin ensisijaisesti tahtonut mennä, mutta eipä tuossa kunnossa lähdetä kotoa pois, kun ei tiedä kivun voimakkuudesta, mahdollisista kipupiikeistä, tajunnan pysymisestä tai vatsan arvaamattomasta toiminnastakaan. Crossailu oli sentään kivaa kuitenkin. Tämän päivän treenin skippasin nyt kokonaan, sen sijaan että tekisin sen huomenna. Menee pasmat ihan sekaisin, jos pitää alkaa rukata kaikkia treenejä poikkeaville päiville. Mulla kun on nuo treeneihin liittymättömät rutiinit myös muotoutuneet osittain sen mukaan, mikä treeni on minäkin päivänä. Joten mennään tällä.

Uuniin menossa.

Ruoaksi tuli tänään tehtyä jotain nopeaa, kun olo ei siinä vaiheessa päivää ollut mitenkään maailman paras. Aikaa ja intoa suurempaankin kokkailuun olisi ollut, mutta tänään piti tyytyä nopeaan valmistukseen. Ei tarvitse kuin parsakaalit huuhtoa, silputa, pyörittää öljyssä ja mausteissa ja heittää uuniin. Kypsyvät itsekseen ja sitä voi vaikka röhnätä sohvalla sen aikaa. :)

Mutta huomenna sitten taas täysillä tohinoilla, niillä maanantain normitreeneillä. Ei taida olla ihan niin töttöröö kuin yleensä näiden pillerinsyöntipäivien jälkeisenä päivänä, sillä tänään on mennyt puolet vähemmän lääkettä ja uskoisin todennäköisesti selvinneeni sillä. Sain tosi ajoissa kivun kiinni. Kerrankin!

*kop kop kop*

2 vastausta artikkeliin ”Treeniviikko 2”

  • Nuo parsat, niin kauako sie pidät siellä uunissa? minä ainoastaan keittelen niitä, nytkin pitäs keksiä huomisen ruoka duuniin ja keitettynä eivät maistu (niin) hyvälle seuraavana päivänä.

    • Mää pitelen semmoisen 30-40min. Pinta vähän kärtsää niin hyviä on. Kanalle maistuu! Keitetty/höyrytetty ei maistu kanalle. :D

Kommentointi on suljettu.