Poks!

Hiiohoi! Tänäänkin on ollut varsin hyvä fiilis. Kun kiirerutiinit loppuivat tänään, hieman odotettua aiemmin jopa, tuntui ihan siltä, että nyt alkoi loma! :D Nyt mun mieleni on vahvasti ja melkein ainoastaan suunnattuna muuttopuuhiin ja sieltä rintamalta kuului tänään varsin loistokkaita uutisia muutenkin, joten hymyilyyn on tänäänkin ollut syytä. Eikä vähiten treenin vuoksi, tälläkään kertaa. :)

Siinä ennen treeniä oli kyllä fiilikset treenin suhteen vähän niin ja näin. Aloin pilkkiä keskellä päivää ja päätinkin, että torkkujen paikka on selvästi edessä, vaikka se tarkoittikin sitä, että treeni menee myöhäisemmäksi. Päätin nukkua sen aikaa, että koneeni vastaanottaa sähköpostin (kirjoitellaan miehen kanssa niitä toisillemme pitkin päivää <3) ja että sitten nousen ylös. No ehkä minuutti meni niin sähköposti ilmoitti saapuneensa. Se oli siinä sitten. :D

Kyllähän siinä piristyi oikein hienosti kun vaan nousi ylös ja alkoi tehdä. Onneksi oli lisäksi pitkälti tämän hetken lempparitreeni, eli olkapäät, ojentajat ja hauikset. Vaihdoin vielä ensimmäisten liikkeiden tilalle normaalisti myöhemmin treenissä olleet liikkeet, joista tykkään enempi. Mikäs sen mukavampaa, kuin aloittaa liikkeillä, josta tykkää eniten! Kyseessä on siis nuo yllä kuvassa olevat vipunostot olkapäille, joiden kanssa teen superina lattialla nostoja takaolkapäille. Nuo vinopenkkiolat on kyllä varmaan kaikista liikkeistä tällä hetkellä se lempparein. <3 Paino on mulla siinä ihan pikkuruinen, säälittävät 2,5 kiloa, mutta se tekee tehtävänsä juuri niin kuin pitääkin, enkä koe mitään tarvetta riehua isommalla painolla.

Ranskalainen – pystypunnerrus – pystysoutu

Ranskalaista kaksin käsin.

Treeni meni olkapäihin ihan todella hyvin perille ja uskon tuon ensimmäisen liikevalinnan olleen suurin syy siihen. Valmiiksi murjotuilla olkapäillä oli ihanan kamalaa tehdä pystypunnerrus-pystysoutu -superia, kun käsi ei yksinkertaisesti meinannut nousta. Lisäksi kiusasin itseäni vielä kunnolla pysäyttämällä pystysoudun aina hetkeksi yläasentoon. Ihana auts!
Koko setin ihanuuden viimeisteli tälläkin kertaa hauikset, joille tein Arnold’s 21:stä ja vinopenkillä hammereita, superina. Aivan tajuton tuntuma tälläkin kertaa. Voi vitsit, että nuo habat tämän treenin päätteeksi vaan sopii ihan tajuttoman hyvin! Pumppi tuli ihan heti ja sitä ei todellakaan tarvinnut hakea. Alla kuva ojentajatreenin jälkeen ja ensimmäisten hauissarjojen jälkeen:
Kyllä nyt on treeniparhautta ollut ilmassa!
Ruoaksi tein raasteruokaa. Raastelin porkkanoita, palsternakkaa ja kesäkurpitsaa. Pakkasesta löytyi puolikas purkillinen kidney -papuja, jotka heitin sekaan. Tarvitsee varmaan alkaa tyhjentää pakastintakin pikkuhiljaa!
Kokkaussotkuja.

Huomenna aattelin mennä heti aamupäivästä kävelylle kameran kanssa. Aurinkoinen ja suhteellisen tuuleton päivä edessä ja saattaa olla viimeinen kerta kun täällä menen kävelylle. Huh! Lisäksi loppuviikosta tulee treeneihin sen verran muutoksia, että lauantain lepopäivän korvaa sunnuntain treenit, sillä sunnuntaina ollaan reissussa koko päivä, eli lepopäivä menee autossa istuessa ja valokuvatessa. Lauantaina mennään lisäksi intialaiseen, viimeistä kertaa. Voi itku! Täytyy ostaa varmaan kaksi naan -leipää sen kunniaksi. :D Niin paljon kaikkea jännää on nyt tulossa, että meinaan poksahtaa! Iiihh!

2 vastausta artikkeliin ”Poks!”

  • iih! mahtava oivallus täältä sun blogista.oon siis lukenu vaikka mitä, mutta vasta nyt mulle on tullu ajankohtaiseksi ruuan pohdiskelu ihan kunnolla. Mulle ei tunnu oikein mitkään lihat maittavan, ja tajusin että sähän et syö lihaa? ilmeisesti missään muodossa? ihan tofua ja soijaa vedät sitten? onko sulla joku postaus pelkästään sun safkoista jossain? kauheen mielenkiintosta olis perehtyä sun tapaan syödä, kun kerran reeni kulkee ja jälki näkyy. etsin siis vaihtoehtoja perus kana-riisi- akselille..

Kommentointi on suljettu.