Päivän treenejä, ruokaa ja välipalaherkkuvinkki!

Voi kyllä, tänään sattuu takareisiin! Myös pohkeet ovat kipeät. Etureidet ja takamus hellänä. PARASTA.

Tänään oli olkapäitä ja ojentajia, sekä vatsoja ja kylkiä. Tein perustreenin lisäksi eiliseltä jääneet vatsat tämän treenin päätteeksi. Menikin sen vuoksi melkein kaksi tuntia aikaa! Mutta sen jo tiesin, etten koipikipujen vuoksi aerobista tänään tee, joten samapa se sitten on tehdä pidempi treeni. ;) Näin mun mieleni ainakin toimii. :D

Olkapäille oli luvassa tänään pystypunnerrusta..

..ja pystysoutua.

Todella hyvin meni perille!

Ojentajille oli luvassa triceps extensionia maaten..

..ja seisten käsipainolla.

Tuimana.. :D

Mukava pumppi tuli ojentajiin, ei taas kädet taipuneet taakse. Ja jälleen oli hyötyä ottaa videoita! Maaten ojentajia tehdessä tanko nousi lähes koko ajan vinossa, eli toinen käsi teki enemmän töitä. Osasin sitten tasoittaa sitä seuraavissa. Tai ainakin pyrkiä siihen. :’) Lisäksi pystypunnerruksessa tanko menee vinossa mikäli en suorista käsiä ylhäällä ihan kokonaan. Siispä kädet suoriksi asti, vaikka ymmärtääkseni näin ei olisi tarkoitus tehdä. Isot pojat pakkiksella ainakin vastaavaa höpisivät. :’)

Ruoaksi keittelin kasvissosekeittoa, aineksina parsakaalia, kukkakaalia ja eilisiä uunilanttulohkoja! :D Kaikki sekaisin vaan soseuttimella (kun kaalit oli tietty ensin kypsennetty) ja mausteita päälle. Hyvää tuli! Heitin maitoa hirveät määrät sekaan ja silti se jäi vielä tönköksi. Mikä ei kyllä itseäni haittaa, tykkään tönkömmästä sosekeitosta, täyttääkin paremmin.

Ennen ja jälkeen raejuuston. Kaverina salaattia auringonkukansiemenillä.

Ja loppuun ihan HUIKEA herkullinen välipalavinkki! Bongasin Little Miss -blogista reseptin jäätelöön ja tein heti. :D Yksinkertaisesti murra baanania pakkaseen, ota sulamaan sieltä kymmenisen minuuttia ennen tekoa, laita sekaan mitä sitten tahdotkin. Suosittelen ehdottomasti jotain pähkinätahnaa, protskujauhetta ja kardemummaa/kanelia/piparkakkumaustetta, sitten blenderiä tai sauvasekoitinta tai mitä ikinä, kunhan siitä kuuluu SURRUR. :D Näillä eväin tein omani! Olin ehkä vähän kärsimätön, kun en malttanut ootella, että banaanit jäätyvät ihan kokonaan, ja koostumus ei ollut ihan jäätelömäinen. :’) Mutta ihan tajuttoman hyvää siitä tuli! Tein kahdesta banaanista ja syötiin miehen kanssa puoliksi. Teen varmaan huomenna uudelleen, kun on kauppapäivä, täytyy ostaa pari ylimääräistä banskua. ;) Sekaanhan voisi heittää vaikka mitä. Alkuperäinen resepti löytyy tosiaan tuon blogilinkin takaa!

MMMHHHH.. Tätä lisää!!

Tämä olikin sitten ensimmäinen kerta noin pariin vuoteen kun söin jäätelöä. :D Mahtavaa, miten kaikkea voi tehdä itse!

12 vastausta artikkeliin ”Päivän treenejä, ruokaa ja välipalaherkkuvinkki!”

  • Kattelin kans tota jätskireseptiä et hyvältä vaikuttaa! :) En oo kyl vielä tehnyt mut ihan pakko, kun säkin kehuit :D

  • Mä kanssa bongasin samaisen reseptin, piti testata viikonloppuna mutta jotenkin se taas jäi. Ehdottomasti lähtee testiin jossain vaiheessa, kuulostaa ihan megahyvältä :)

  • Sie vissiin ihan oikeesti haluut miun ilmestyvän sinne teidän oven taakse? ;)

    <3

  • mäkin kattelin littlemissin blogista ja heti mietin että pitää kokeilla. vitsi täältä blogimaailmasta saa paljon parempia ja omaan ruokavalioon sopivia ruokavinkkejä kuin mistään maailman keittokirjoista! esim toi sun keitto kuullostaa hyvältä ja helpolta, ja terveelliseltä! kiitti kun jaat ruokavinkkejä täällä=)

    • Älä muuta sano! Tosi monesti törmää vaikka mihin kivaan ruokajuttuihin, mitä ei itse osannut edes ajatella! Niin parasta. Että ole hyvä vaan! ;)

  • Osta jäätelökone :) Itse olen tehnyt pelkästä maidosta ja banaanista todella hyvää jätskiä :)

Kommentointi on suljettu.