Kevyt treeniviikko 12

Tämä viikko oli siis kevyt viikko, joka toteutettiin niin, että painot ja treenimäärät pysyivät samoina, mutta toistot pudotettiin puoleen siitä, mitä ne edeltävän viikon treeneissä oli ollut. Tältä viikko näytti:

Maanantai: selkä, hauikset, vatsa. Kesto: 44min.

Tiistai: 40min crossailua, 15km.

Keskiviikko: jalat, vatsa + kyljet. Kesto: 54min.

Torstai: olkapäät, ojentajat, hauikset. Kesto: 50min.

Perjantai: 5.60km kävelylenkki. Kesto: 1:15min, keskisyke: 108, max: 140, keskivauhti: 13.28min/km.

Lauantai: lepo.

Sunnuntai: jalat, olkapäät. Kesto: 45min.

Lihakset on saatu enemmän tai vähemmän kipeiksi jokaisen treenin jälkimainingeissa, mikä on ollut mukava vaihtelu edellisiin kevyisiin viikkoihin verrattuna. Lisäksi tästä poiki ajatuksia normiviikkojakin ajatellen, joiden toteutus saattaa muuttua jonkin verran, mitä toistojen määrään tulee. Ehkä. Katsotaan. Tuntuma edellä mennään ja sen mukaan valitaan painot ja se määrittelee toistomäärän. Mutta saa kai sitä unelmoida. :D

Seuraavaksi mennäänkin viisi viikkoa putkeen normaalin neljän viikon sijaan. Sillä viiden viikon päästä alkaa meidän päiviä kestävä muuttomatka, josta tulee hyvin todennäköisesti totaalilepoviikko ainakin punttitreenin osalta. Ja siitäkin seuraava viikko tulee vedettyä ilman tankoa ja muita vastaavia välineitä, jotka saapuvat muuttokuorman kanssa vasta sen viikon jälkeen. Tuon viikon treenit menee siis käsipainojen voimalla, mikä on väkisinkin kevyempi viikko kuin normaali viikko. Mutta tuleepahan lepoa ja sitä varmasti siinä kohtaa kaipaakin. Taitaa ne pari päivää muuton jälkeen mennä ihan nukkuessa.. Muuttomatkan aikataulut ja reitti on luettavissa täällä toisessa blogissa.

Eiliset intialaisen jämät lautasella tänään.

Mutta huomisesta eteenpäin taas normaalit toistot ja treenit muutenkin. Hirveä hinku onkin päästä kunnolla tekemään taas tämän kevyen jälkeen. Mukavaista viikkoa!

4 vastausta artikkeliin ”Kevyt treeniviikko 12”

Kommentointi on suljettu.