Kevyen viikon treenit

Viime viikko oli siis kevyt viikko ja se näytti tältä:

Maanantai – keskiviikko:
Lepo

Torstai:
Ojentajat, olkapäät, vatsat + kyljet

Kesto: 1:15
Keskisyke: 120
Maksimisyke: 163? (Mittari taas kenkkuili. Pomppasi ensin 196, sen jälkeen näytti nollaa. Sitten kumautin sitä..)
Kulutus: 384kcal

+ 30min hölkkä/vähän kävelyä

Matka: 4.94km
Keskisyke: 163
Maksimisyke: 188
Kulutus: 282kcal

Perjantai:
Selkä, hauis, vatsa

Kesto: 1:23
Keskisyke: 105
Maksimisyke: 155
Kulutus: 312kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 127
Maksimisyke: 138
Kulutus: 237kcal

Lauantai:
Lepo (kevyttä kävelyä miehen juostessa puolimaratonia)

Sunnuntai:
Jalat, vatsa

Kesto: 1:25
Keskisyke: 113
Maksimisyke: 163
Kulutus: 387kcal

Oiskos jo uusien hanskojen oston paikka?

Sellainen kevyt viikko. Maanantain keikkareissun aiheuttama uupumus oli tällä kertaa poikkeuksellisen pieni, johtuen paikalla olleista hyvistä vessamahdollisuuksista. Pystyi siis juomaan vettä hyvään tahtiin, ruokakin maistui paremmin ja eväät tuli mussutettua kaikki, toisin kuin normaalisti. Yleensä juomista pitää säännöstellä pitkin päivää ja ruokakaan ei maistu, kun on pieni nestehukka päällä. Nyt oli tiistaina jo hyvä olo, vaikka omassa sängyssä oltiinkin vasta joskus kolmen nurkilla yöllä. Keskiviikkona piti itseään muistuttaa kevyestä viikosta, kun mieli jo teki treenata. Torstain treeni ei ollutkaan tukkoisen oloinen, kuten ounastelin. Ja illalla menin sitten vielä sille ensimmäiselle lenkille!

Tuon lenkin jälkeen tein sen verran hassusti, että jostain syystä totaalisesti unohdin (en ymmärtänyt..) ottaa lenkin päätteeksi hiilareita. Söin sen mainitsemani protskupatukan ja join vettä, aivan kuten normaalistikin syön illalla sen patukan siinä kohtaa. Siksi en osannut tankata muuta, vaikka jalat jo lenkin jälkeen kramppasivatkin. Vasta myöhemmin yhtäkkiä tajusin, että ne hiilarit! Silloin olikin jo se aikaikkuna mennyt kiinni, kun ne olisi voinut vielä hyödyksi käyttää. Join kuitenkin hädissäni vähän maitoa, vaikka tiesin, ettei se enää auta. Sitäpaitsi meni siitäkin suurin osa rinnuksille ja lattialle..

Perjantaina jalkoja aristi kivasti ja lauantaina vieläkin enemmän. Ehkä olisi aristanut vähemmän, jos olisin ottanut niitä hiilareita. Sunnuntaina alkoi jo helpottaa huomattavasti, kuitenkin tuntui vielä, ja tuohon jalkatreeniin vaikutti kyllä jonkin verran. Split squat jäi vähän vajaaksi ja kyykky tuntui, joskaan ei siinä niin kovin, että olisi pitänyt jättää vajaaksi. Mutta etureidet on tosiaan olleet aivan kivikovat.

Tänään on lenkkimahdollisuus olemassa. Vielä en ole päättänyt. Eilisestä on takapuoli ja takareidet arahkot, mutta etureidet ei sen enempää kuin jalkatreeniä ennenkään. Ja kun tiedän tuon eniten etureisiin nyt ottavan, niin takaosion arkuus ei siihen vaikuta. Päivällä käydään vähän katsomassa lenkkivaatetusta. Jos löydän jotain kivaa, niin kyllä lenkille lähtö on entistä todennäköisempää.. :) Polvet eivät tosiaan ole tippaakaan arat. Siitä olen superiloinen. Ainakaan eivät joka kerrasta kipeydy. Vielä en uskalla luottaa siihen, etteivät kipeytyisi ollenkaan, vaikka niin toivonkin.