Katsaus viikon treeneihin

Ei ihan kokonaan päätön hei!

Viikon treenikatsaus poikkeuksellisesti sunnuntaina. Huomenna herätys kahden aikaan yöllä ja siitä aamupalan, kahvin ja suihkuttelujen jälkeen nokka kohti Zürichiä ja Springsteenin keikkaa. Huomenna siis ei ole aikaa listailla liikuntoja! ;)


Maanantai:
Ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet

Kesto: 1:20
Keskisyke: 107
Maksimisyke: 155
Kulutus: 315kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 127
Maksimisyke: 139
Kulutus: 246kcal

Tiistai:

Keskiviikko:
Jalat, vatsa

Kesto: 1:27
Keskisyke: 115
Maksimisyke: ?
Kulutus: 401kcal

Torstai:
Ojentajat, olkapäät, vatsa + kyljet

Kesto: 1:14
Keskisyke: 106
Maksimisyke: 153
Kulutus: 279kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 130
Maksimisyke: 145
Kulutus: 267kcal

Perjantai:
Selkä, hauikset, vatsa

Kesto: 1:32
Keskisyke: 106
Maksimisyke: 156
Kulutus: 362kcal

+ 40min crosstrainerilla

Keskisyke: 129
Maksimisyke: 139
Kulutus: 246kcal

Lauantai:
Lepo

Sunnuntai:
Jalat, vatsa

Kesto: 1:21
Keskisyke: 128
Maksimisyke: 173?
Kulutus: 475kcal

Hieman poikkeava treeniviikko. Tiistain selkä-/hauis-/vatsatreeni jäi tekemättä, syistä kerroinkin aikaisemmin. Eli se päivä meni käytännössä särkypilleripöhnässä. Muutenkin viikko on ollut jotenkin tukkoinen, syynä on todennäköisesti estrogeenitason lasku. Sykemittari kenkkuili (taas vaihteeksi). Maksimiksi näytti kahdessa treenissä päälle 200. Tämän päivän treenissä bongasin oikeaksi maksimiksi todennäköisesti 173, joka tuli kyykätessä.

Puolipäätön!

Edessä on nyt siis kevyt viikko. Taukoa maanantaista keskiviikkoon ja torstaina koitetaan taas aloitella normaalia rutiinia. Odotettavissa pientä takkuamista maanantain aiheuttaman uupumuksen vuoksi ja paino todennäköisesti tipahtaa myös jonkin verran. Vaikka eväitä onkin mukana, se kulutus on huima tuona päivänä. Hereillä tulee taas oltua yli vuorokausi niissä uuvuttavissa olosuhteissa. Ja kyllä, ihan valitsen tehdä tuon kaiken! ;) Varmasti lepopäivinä tulee postailtua jotain, jos pää suinkaan toimii.