Kasvussa se on

Helmikuu – Huhtikuu – Heinäkuu – Elokuu (joo käsi ja kuvakulma vaihtui kesken kaiken, mutta kuiteski)

Jotain teen oikein. Jee. :’)

p.s. Huhtikuussa vaihdoin yksijakoisesta kolmijakoiseen ohjelmaan. Kannatti!

26 vastausta artikkeliin ”Kasvussa se on”

  • Voitko selittää ne yks ja kolmejakosen erot?
    Kiva haukka sinulla :)

    • Yksijakoisessa treenataan läpi koko kroppa jokaisella kerralla. Kolmijakoisessa koko kroppa on jaoiteltu kolmeen eri osaan. Näitähän voi pilkkoa vaikka neljään osaan tai viiteenkin. Tai kahteen, esimerkiksi yläkroppa ja alakroppa.

      Useampijakoisessahan tietyt lihasryhmät saa enemmän treeniä, koska niille tulee annettua kaksi-kolme eri liikettä per ryhmä. Yksijakoisessa tulee helposti yksi tai korkeintaan kaksi per ryhmä, tai muuten jokainen treeni olisi monta tuntia pitkä, jos tahtoisi yhtä monella liikkeellä treenata jokaista lihasta! :)

      Ja kiitos, mä alan kanssa tykätä tuosta pikkuhiljaa! ;)

    • Siihen on pyritty, kiitos! :’) Vaikka joskus mietityttää, että miten paljon sitä loppujen lopuksi menee perille kun välillä tulee heiluttua kuin heinämies niiden painojen kanssa.. :D mutta onneksi on kuvia matkan varrelta! :’)

  • Huhtikuun kuva, kuin minä vuoden alussa…ja yksijakoisella mentiin silloin. Keväällä vihdoin päätin, että pakko järkeistää treeniä :)
    Nyt mennään kaksijakoisella ja hyvältä on tuntunut. Saa nähdä koska ”uskaltaudun” kolmijakoisen itselleni vääntämään.
    Ja nähtäväksi jää, pääsenkö ikinä noin upeisiin tuloksiin kuin sä. Aivan huikea toi sun haukka viimeisessä kuvassa! :)

    -A

    • On niin hassua aatella, että menin yksijakoisella vuosikausia. Valitettavasti en silloin myöskään tiennyt oikeasti treenaamisesta mitään, joten ei sitä tuloksiakaan saanut. Pohjan vain. Sitten kolmijakoiseen ja PAM, tarttui jotain mukaankin :D Vaiva palkitaan! ;)

    • Joo, itse menin tosiaan vuoden verran yksijakoisella ja sitten havahduin oikeasti miettimään, että million viimeksi oon havainnut jotain muutosta mun kropassa? Niinpä. En pitkään aikaan. Kipeytyvätkö lihakset treenin jälkeen? Eivät enää. Niinpä. Jotain oli siis tehtävä, kaivattiin uutta haastetta ja ärsytystä lihaksille. Nyt taas tuntuu, heh :)

      Samalla olen myös vähentänyt aerobisen määrää, koska mulla nyt vaan on sellainen ärsyttävä kroppa, ettei siihen tunnu millään tarttuvan lihakset (eikä pahemmin rasvakaan). Huomasin, että aerobinen ei ainakaan auttanut asiaa. Intervallitreenit toimii paremmin; ei syö lihasta, kun pitää treenin lyhyenä.

      ”Insanity is to do the same thing over and over and expect different results.”

      -A

    • Mä treenasin niin pitkään ihan vain treenaamisen takia. En kasvattaakseni lihaksia. Nostelin puntteja ihan vain nostellakseni puntteja. :D Sitten viime vuoden lopulla iski lihastenkasvatushimo, epäonnistunut pikkubulkki yksijakoisella ja sen jälkeen sitten kolmijakoisen kimppuun ja kyllä alkoi tapahtua! :’)

      Mä jätin silloin pikkubulkin nurkilla myös aerobiset pois, että riitti puhti puntille (ja syömiskyky plussakaloreille..). Nykyään niitä on mukana eikä haittaa menoa, teen niitä muutenkin niin, etteivät häiritse mm. jalkatreenejä.

      Ja mahtava sitaatti. Sitä on ollut joskus aivan kaheli.. :’)

  • No vaut ja jeet tännekin! :) Ihan mahtavaa työtä! (Ja arvaa miten entistä innokkaampana olen nyt aloittamassa kolmijakoista ohjelmaa, kun julkaisit nää kuvat! ;D)

  • Ai että onko kasvanut? VAU! :D Jos koskaan kyllästyt hienoon habaan, niin mulla ois tiedossa yks osoite, mihin voi lähettää ylimääräisen hienon haban.. ;D

  • Oletko saanut tuon ”ihan luonnonmukaisim keinoin” vai syötkö jotain steroideja yms? :O

  • Postausehdotus: mitä blogeja luet, ja lempparit? :)

    Paljon siellä missä asut on muuten aika eri kuin Suomessa?

    • Oooo! Varmaan ehkä painaisikin enemmän, kun mun liian kevyeksi jäänyt kahdenkymmenen kilon levypaino!

Kommentointi on suljettu.